9. des. 2010

9.des

På mandagen måtte jeg kjøre min sønn
til Gjøvik på kjøretime.
Siden jeg først var i byen måtte jeg jo innom
Ting og tøy.
og noen engler fant veien i min handlekorg der også.
Disse to har fått plass i vindusposten på spisestua.
En med plass til telys inni seg.
Og en s om ser ut som en englebestemor
med en konsertina i hendene.



Denne røde lysengelen fant jeg også.
Den måtte bli med hjem.
Tenket den passet sammen med den andre røde engelen.


Og her kommer bananblad englene mine.
Den til venstre fikk jeg av min mann i sommer tror jeg.
Vet jeg har bilde av den et sted på bloggen Fjordheim
Men fant den jo ikke nå.
Den til venstre fant jeg på mandagens bruktshopping.
Jeg fikk alle disse fire englene for 25,-
Veldig greit med slike priser syns jeg.
Kjøpte litt til, men det er på den andre bloggen min



Da gjenstår det å ønske
dere alle en god torsdag :)

2 kommentarer:

  1. Så spennende med bananblad engler! Og den røde med lys i var nå ekstra søt. Ha en fin kveld!

    SvarSlett