12. des. 2010

12.des. og gavetrekning

I dag er siste sjanse på å bli med
i trekningen på en engel på min kalender.
Legg en kommentar på dette innlegget
så har du stor sjanse for å vinne en engel.
Det er få som er med og dermed er
vinnersjansene enda større for dere som er med.

Første engel ut i dag er to engler med ei bok.
Kjøpt på Plantasjen for ei god stund siden.


Disse to lysenglene er kjøpt på Ting og tøy.
Dei er nydelige, men ser at dei nå begynner å bli slitt.
Den farga sterinen har falt av på noen få plasser.
Bare små flak. Men spørs om jeg ikke bør oppbevare
dei litt varmere.



Dette er to engler jeg har fått av min mor.


Dette er engler fra Spania.
Min svigermor har vært der noen ganger,
og da var det som regel alltid en engel eller to med i bagasjen tilbake.


Da minner jeg bare om trekningen i kveld.
Og ha en flott dag :)


1 kommentar:

  1. Her har det vært pepperkakebaking med yngste sønn og samboeren hans i dag. Veldig koselig. Er de to lysenglene laget av stearin? Flotte! Og morsomt med spanske engler!

    SvarSlett