22. des. 2010

22.des.

I dag starter jeg med en engelspilledåse.
Den spiller så fint Glade jul
når den blir trekt opp.
Den fikk jeg i gave fra Eli for to år siden.


Denne lyslykta er et funn fra et loppemarked.
Syns den er helt nydelig med englene som danser rundt kanten.


Enda mer spillende engler.
Dette er også et funn fra et bruktmarked.
Men jeg har en til som jeg fikk i
gave fra venner i Holland for mange år siden.
Den begynner å bli slitt, så jeg var så glad da jeg fant denne
som er hel og helt i orden.
Det klinger så fint når lysene er tente.
Ikke så lett å se kanskje, men det er engler som svever rundt i toppen.


Dette er vel en høytidsengel.
Syns det er noe høytidelig over den.
Den er en gave fra min mor for noen år siden.



Ha en riktig god
onsdag :)



2 kommentarer:

  1. Så mange fine engler. Englespill er det også her i huset. Ønsker deg en riktig God Jul. Klem

    SvarSlett
  2. Så fin den lykta var. Du finner mange fine bruktkjøp!

    SvarSlett