13. des. 2010

13.des. Luciadagen.


er her.
I går ble detbakt lussekatter,
og nesten spist opp.
Må ha noen til i ettermiddag også.
tenne lys og kose oss med gløgg og lussekatter.
Det skal bli godt.

Min kjære mann stod for trekningen av vinneren på
englekalenderen i går.
Og den heldige er Carpe diem
fint om du sender megen adresse så kommer det
en liten engleoverraskelse i posten om noen dager.
Gratulerer til deg.
Det blir ny trekning neste søndag.
Følg med så kommer det et innlegg om det,

Denne avslappende, skjønne engelen er en gave
fra ei vennine. Fikk den for tre år siden.




Disse to her ble funnet på en bruktbutikk.



Mens denne lille boksen er gave
fra Eli.


Disse røde englene ble kjøpt for 10,- pr stk.
på Pytt og panne for mange år siden.


Håper dere
har hatt en god Luciadag
og får en riktig flott kveld :)



5 kommentarer:

  1. Titter innom igjen.
    Åder ser jeg ikke bare nydelige engler
    men at jeg var den heldige vinner
    i din englekalender.
    Dette var utrolig koselig :)
    Ønsker deg en fin desemberkveld
    Ella B. Nilsen
    Kyrkjehaugen 65,6014 Ålesund

    SvarSlett
  2. Så morsomt med englekalender! Mange fine engler du har. Selv både lager jeg og samler på engler.

    SvarSlett
  3. Den første engelen her idag var nå søt! Ser ut som hun har hatt en stri dag og endelig kan puste ut :)

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Jeg lager engler av gamle fotografier av barn, bl.a. dette bildet jeg bruker som logo er et bilde av meg selv omgjort til engel. Leter du blant gamle innlegg vil du finne flere.
    Jeg har laget julekort med engler også. Se innlegg i november. :)

    SvarSlett
  5. Mange flotte engler. og et nydelig lite englekor. Ha en flott uke, og takk for titten på bloggen min

    SvarSlett