10. des. 2010

10.des.

er det jammen blitt.
Og her kommer enda flere engler fra min stue.
Disse står også fremme hele tiden.

Denne store står på vedkassen ved ovnen i stua.
Den er en julegave fra min søster for noe år siden.



Den lille englen med dei store vingene fikk jeg i sommer
av min bror med familie da dei var på besøk her.



En søt engel som står i vinduet nå.
Den blir nok flyttet litt på av og til.



Så en spillende pidestallengel.
Den fikk jeg av min yngste sønn til jul for to år siden.




Koselig at flere liker å se på mine engler.
Takk for koselige kommentarer.
Det er plass til flere på min gavetrekning til søndagen.
Legg en kommentar på innlegget på mandag
så er du med på den trekningen.

Ha ei herlig førjulshelg :)

2 kommentarer:

  1. Flotte engler idag og! Skjønner at familien kjenner til din glede over fine engler :)

    SvarSlett