20. des. 2010

20.des.

Litt sent ute i dag.
Fridagen har blitt brukt til handling,
steking av medisterkaker og litt mer pynting.

Men her kommer noen nye engler.
Denne fikk jeg i gave av Eli for flere år siden.
En nydelig, staselig engel som holder ei skål i sine hender.
I skåla er det plass til et te lys.


Kjøpte meg en rød engel, og i en av
kalendergavene var en rød engel til.
Og den var ikke helt lik.
Så da ble det to forskjellige røde glassengler.


Her henger en engel i vinduet.
Den kjøpte jeg for noen år siden på Plantasjen.


Nå skal jeg lage kort til noen blomstergaver
min kjære skal dele ut på vegne av menigheten i morgen.

Ha en god
mandagskveld :)



1 kommentar:

  1. Koselige engler!
    Ja jeg har bare engler jeg.
    Ingen nisser,hi,hi!!!
    Solstrålemannen er ikke enig,men men!!!
    Ha en fin kveld!!!
    Goe klem fra Sol
    Kjekt å levere blomster!!!

    SvarSlett