1. des. 2010

1.des

og en kan åpne første luke i kalenderen.
I min kalender er det mer enn en luke.
Håper det kan være til glede for noen.
Jeg kommer også til å ha en trekning i uka her
i denne kalenderen.
Gaven vil bli en engel.

Denne engelen ble kjøpt på ferietur i Danmark
i fjor sommer.
Vi var på et gammelt slott.
Fredriksborg, mener jeg det het.
Og der fant jeg denne engelen.
Den er i 24 karat gull og med krystaller.
Den er jo nydelig.



Har en del glassengler.
Disse to i rødt har jeg kjøpt selv.
Den til høyre ble kjøpt på Nille nå i forrige uke.
Den andre er det etpar år siden jeg kjøpte
på salg etter jul.



Disse to da?
Jo dei har jeg også kjøpt på januarsalg, tror jeg.
Har ikke ført kartotek over alle englene mine,
Skulle nok ha gjort det.
Men jeg planla aldri å få så mange,
Denne bloggen er vel et forsøk på å
nøste litt opp i hvor alle er fra.



Ønsker dere alle
en flott desember :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar