20. des. 2011

Nå nærmer det seg

raskt den store dagen.
Julaften. 

I dag kommer en krybbe jeg kjøpte i fjor, tror jeg. 
Jesusbarnet med Josef og Maria,
med de vise menn rundt seg. 


Hadde håpet på å få tatt noen nye bilder 
av engler, Men jeg har ikke vært hjemme på dagtid i det siste, 
så da får det vente. 
Håper jeg får gjort det i løpet av etpar dager. 
Her er siste del av englene på sjenken. 
Hverdagsengelen med rutete kjole i bakgrunnen, 
og noen litt "finere" glassengler fremme


Det er behov for både hverdagsengler og engler til litt finere bruk. 
Men tror nok at de fleste som er rundt oss er engler som er 
vandt med å jobbe. Så da er det nok hverdagsengler. 
En ny dag har begynt,
Håper den blir god for deg :)

3 kommentarer:

  1. Kjempefin krybbe og herlig englekor. Han en fin Tirsdag

    SvarSlett
  2. Så masse flott du har i ditt eie - her er jeg ferdig med julepyntinga og har bare en brøkdel av det du har, men det er litt som det var i min barndomsjul - det er tradisjon for meg. Eller eg jeg på dag en etter kur så formen er bare akkurat sann passe. Håper virkelig det blir bedre frem mot julafta. Klem

    SvarSlett
  3. Koselig julekrybbe og samling av Engler.
    En fin tirsdag til deg,snart er det JUL.

    SvarSlett