12. des. 2011

12.12.11.

Er det i dag. 
Og dagens julekrybbe er fra 
et loppemarked, som de fleste andre. 
Vet ikke hvor denne er kjøpt. 
Beklager litt utydelig bilde. 
Men når jeg skriver dette er det alt for mørkt til 
at jeg kan ta noen nye. 
Det ble ingen nye engler eller julekrybber på vår handletur 
på fredagen. 
Fant ikke noe jeg var helt fornøyd med. 


Men noe "nytt" er det blitt i huset i dag.
Fikk lyst til å lage noen dekorasjoner.
Og dette er den ene
En svart trådkurv på stett.
som jeg har festet noen små lysklyper på.
Hatt i mose og satt etpar svibler
pakket inn i mose oppi sammen med litt annet.
Bl.a. etpar engler.
Syns at den virker litt rotete på dette bilde,
så jeg får se om det kanskje blir gjort noen forandringer 


I dag er det bare en kort arbeidsdag, 
Og så blir det feiring av svigermors bursdag 
på kvelden. 

Ha en god ukestart og husk min 
engletrekning som er i morgen
Gå inn på lørdagens innlegg å legg igjen en kommentar så 
er du med i trekningen du også. 


3 kommentarer:

  1. Nydelig julekrybbe og kjempeflott juledekorasjon. Her begynner det å dra seg til, men ei uke har gått uten at noe er blitt gjort. Men sjul blir det nok likevel. Ha ei fin uke.

    SvarSlett
  2. Syns den dekorasjonen var flott eg - er så artig å sjå alt "nipset" du har å vise fram. Ha ein fin mandag og kos deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig dekorasjen , det er så fint med svibler og hører virkelig julen til.
    fint med lysene du har satt på kanten.
    Og..jeg er stadig imponert over alle de vakre krybbene du har.
    Klem Anne

    SvarSlett