7. des. 2011

7.des. og trekning av min første gaveutdeling.

Dagens krybbe har et latin Amrikansk preg.
 Jeg har kjøpt den på loppemarked.
Så hvor den opprinnelig er fra, 
vet jeg ikke. 
Kanskje kjøpt i et annet land.
Men det er jo også mulig den har vært solgt i Norge.



Denne englen er kjøpt på et bruktsalg 
på Smøla i sommer.
5,- skulle de ha for den.
Og jeg kunne jo ikke si nei til en engel 
når den bel solgt så billig.
Den har en ring til oppheng, så jeg skal finne
et sted å henge den opp tenker jeg.
Antagelig ute i gangen.
Har samlet en del røde lykter der. 


Så til  vinneren av engelen denne gangen.
Det ble den som hadde lagt inn
kommentar som nr 2. 
Janne Tove
Gratulerer til deg
Kommer en liten pakke i posten til deg om noen dager. 

Da ønsker jeg dere alle 
en riktig god dag :)



3 kommentarer:

  1. Åh så flott at jeg vant engelen - gleder meg:-) Syns det er en fin advenstkallender du lager for alle oss her i bloggverden. Takk

    Jannetoveklem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldigevinner :))

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige og en fin dag til deg !
    Klem Anne

    SvarSlett