19. des. 2011

Siste vinner i årets englekalender.

er nå trukket. 
Blandet nummerlappene godt. 
Enda blandet jeg litt til. 
Nr som kom opp var nr 1. 
Og første kommentar var lagt inn av 
Takk til alle som var med på den lille 
trekningen min, 
Skal gå å pakke gaven når jeg har skrevet ferdig dette
og håper den rekker frem til deg i løpet av uka 

Dagens krybbe er denne:)


Krybbefigurene er uten stall. 
På Sparkjøp hadde de stall til 10,- 
Men jeg likte ikke figurene i den så jeg kjøpte den ikke. 
Kom ikke på at jeg hadde figurer som trengte en stall. 
Det dukker sikkert opp en en gang. 


Til slutt litt mer av den julepynta skjenken min i spisestua.
En god del av englene mine står der. 

Ha en herlig mandag.
Den siste mandagen før jul :)



3 kommentarer:

  1. Hurra! Jeg vant! Tusen takk! Har sendt deg e-post med adressen min :)Gleder meg til å se hva jeg har vunnet!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den
    heldige vinner av Englekalenderen 2011

    SvarSlett