1. des. 2011

Nyåpning av englekalenderen

Da er desember her
og min englekalender er gjenåpnet.
Bare det at i år vil alle mine julekrybber
også bli presentert her i englekalenderen.
Først ute er en av de siste jeg har kjøpt.
Denne lille krybba ble kjøpt på Røde kors sitt
Bruktsalg her i høst.



Men kalenderen blir ikke fri for engler likevel.
Har jo anskaffet meg noen nye i løpet av det siste året.
Denne ble kjøpt på Næsjø i Sverige i sommer.
Da vi var der på motorsykkeltur.
Den er fra serien Willow tree.
og heter Angel of the heart
Ønsker meg flere i samme serie.


Syns disse hjertene er så fine,
Og sammen med det lille englehodet ble det et
lite stillben på et skap.



Det vil også i år bli noen
dager med trekning av en liten engel.
Så følg med visst du kan tenke deg en engel i postkassen


Ønsker dere alle
en herlig desember måned :)








5 kommentarer:

  1. Engler er min favoritt, og har samlet (ikke aktivt) i mange år! Jeg skal nok følge med!

    Fin den lille krybba!
    Ha en god dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å følge med på englekalenderen din!
    Engler er så absolutt min favoritt også !
    En fin dag til deg !
    klem Anne

    SvarSlett
  3. så koselig!hvem ønsker seg vel ikke en engel i posten??

    SvarSlett
  4. Så koselig at du også iår vil dele med oss i kalenderen din. Nydelig lita julekrybbe, og Willow tree englene er jeg også veldig glad i.

    SvarSlett
  5. Så koselig at du igjen åpner
    din fine englekalender.
    Engler er også min favoritt.
    Ønsker deg en fin 1 desember.
    Adventsklem fra meg.

    SvarSlett