22. des. 2011

22.desember.

og dagens krybbe kommer her. 
Det er jo ingen krybbe, men den Hellige familie på flukt:
Josef og Maria måtte ta med seg Jesus å flykte til Egypt 
for at kong Herodes ikke skulle drepe han. 
Denne er også fra et loppemarked.
Blir så glad hver gang jeg finner slike flotte ting.
Er jo kjempeglad for at noen leverer slikt
på loppemarkeder så sånne
som meg kan gjøre noen gode funn.
Hehe.
Lyslykta ved siden av er fra samme loppemarked.


Etter å ha sett ei opphengstavle på flere
blogger i vår/sommer, har jeg vært på utkikke etter
ei slik uten å finne den på Feel der de hadde kjøpt den 
de som la ut bilder på bloggen. 
Men så i høst kom jeg over ei hylleramme på 
sparkjøp, og for meg ser den helt lik ut også. 
Ikke at det hadde gjort noe om den ikke var helt lik.


Min har jeg hengt opp nå og pyntet til jul:
med engler, hjerte, et kort jeg fikk med gave fra 
Berit her for ei lita stund siden. 


Har også pyntet med noen "grankvister" og ei lysslynge. 
Det ble julestemning over det syns jeg. 




En herlig torsdag
til dere alle :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar