9. des. 2011

9.des.

Og to uker til lille julaften. 
I dag skal vi, dvs. min kjære mann og jeg en tur 
ut på julehandel. 
Kanskje kommer det ei ny julekrybbe i hus, hvem vet. 
Dette er den siste av de bitte små krybbene mine. 
Denne er også kjøpt på et bruktmarked.


Dette engleparet har jeg fått i løpet av det siste året. 
Men jeg husker ikke av hvem. 
Slik kan det gå, hehe. 
Den hukommelsen er visst ikke så god som en tror 
noen ganger. 
Men et nydelig englepar er det.


Ha en riktig god fredag :)

4 kommentarer:

  1. Du har så mange fine engler og julekrybber!

    SvarSlett
  2. Det engleparet var så nydelig.
    Falt helt for det.Heldige du var :)
    Det er så koselig at du vil dele
    dette med oss andre bloggere.
    Tiden går fort mot JUL nå.
    Ha ei fin førjulshelg kos deg.

    SvarSlett
  3. Å,vet du, jeg tror den julekrybba er ihvertfall nesten maken til en vi hadde da jeg var liten. Den var til å henge på juletreet og var av tynt metall og var nokså flatklemt etterhvert. Så vi måtte bøye og rette på den når den skulle henges opp. Men tror ikke det er noe igjen av den. Hvis den er maken kan den være forholdsvis gammel, fra slutten av femtitallet. Morsomt med gjensyn av ting som vekker minner :)

    SvarSlett
  4. Så fantastiske engler og flotte julekrybber du har.

    SvarSlett