2. des. 2011

2.des.

Fredag og 2 luke i kalenderen. 
I dag kommer det bilde av ei lita krybbe i tre.
Kjøpt på gjenbruksbutikk i Klepp på Jæren. 
15,- ga jeg for den. 
Tror den er laget i Israel av oliventre. 



Og så snek der seg med en engel her også.
Denne kjøpte jeg også forrige helg.
Kom på at jeg hadde jo ingen engler kjøpt i Egersund.
Så da vi var der på julebord fredag kvelden var vi innom
et butikksenter, og på Coop bygg fant jeg denne.
Den er flott.
Litt lik den jeg viste i forrige innlegg, med hjerte i hendene.



Ønsker dere alle en god fredag :)

2 kommentarer:

  1. Nydelige engler. og søt liten julekrybbe. Julekrybbe står ganske høyt på min ønskeliste. jeg vil ha en ganske stor en, laget i naturlige materialer. Har ikke funnet den rette enda, men Man vet jo aldri når det dukker opp. Ha en strålende adventshelg.

    SvarSlett
  2. Den julekrybba og engelen var så flott.
    Slike flott julekrybber er jeg på jakt etter.
    ha en fin dag i adventa,klem.

    SvarSlett