3. des. 2013

3.des.

Min Gud sendte sin engel
og lukket løvenes gap så de ikke skadet meg.
For jeg er funnet uskyldig for ham.
Og heller ikke mot deg, konge, har jeg gjort noe galt.»

 En ganske stor engel jeg har hatt ei stund
Dette er hentet fra en av de
fortellingene i bibelen som
alle hørte om på søndagskolen.
Gud sendte sin engel for å beskytte
Daniel da han ble kastet til løvene.
Også i dag kan en høre historier om
mennesker som på overnaturlig vis
er blitt beskyttet i farlige situasjoner.
Så Guds engler er fortsatt i virksomhet. 
Ønsker deg en
velsignet god dag :)

3 kommentarer:

  1. Så kjekt at du er i gang med englekalenderen ..fine englebilder og gode ord.
    Fin dag videre og kos deg i adventstiden.
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Det er så koselig når du viser fram englene dine. Da kommer julestemningen snikende! :)

    SvarSlett
  3. Følger gjerne med her også ☺

    SvarSlett