14. des. 2013

14.des.

En liten lysengel i dag. 
Fant denne på Gjenbruket på
Nærbø, tror jeg det var. 
Når en er innom fire-fem på en dag 
er det ikke alltid lett å huske 
hvor en kjøpte hva. hehe. 
Har etpar slike på bruktmarkedet vårt også. 
Men har ikke kjøpt de for jeg tenkte det 
sikkert var noen andre 
som skulel ha de. 
Men blir de ikke solgt i løpet av neste uke så ender de
opp her hos meg de også.




Hebreerbrevet. Kap.13.
Glem ikke å gjøre det gode 
Hold søskenkjærligheten levende!  
2 Glem ikke å være gjestfrie,
for på den måten har noen hatt engler som gjester,
uten å vite det.  
3 Husk på dem som sitter i fengsel,
som om dere var lenket sammen med dem,
og husk på dem som blir mishandlet,
som om det gjaldt deres egen kropp. 
   
  
4 La ekteskapet holdes i ære av alle,
og la ektesengen bevares ren.
For Gud vil dømme dem som driver hor eller bryter ekteskapet.  
5 La ikke kjærlighet til penger styre livet,
men nøy dere med det dere har.
For Gud har sagt:
 Jeg svikter deg ikke og forlater deg ikke. 
 6 Derfor kan vi tillitsfullt si:
           Herren er min hjelper, jeg frykter ikke.
           Hva kan mennesker gjøre meg?
 



Så er det lørdag igjen. 
Og jeg vil ønske dere 
alle en herlig dag :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar