1. des. 2014

Kalender for 5. år på rad?

Er litt usikker på om jeg klarer å fylle opp 
alle dagene med nok engler og julekrybber i år. 
Antagelig blir det en del repriser. 
Har ikke kjøpt så mange nye det siste året, 
tror jeg. 
Denne englesnøkula fikk jeg 
i julegave i fjor av min kjære


 Her ei krybbe jeg kjøpte 
på De fem høns på Bryne i desember i fjor. 
Liker veldig godt slike krybber med de tre 
hovudpersonene står sammen som en figur. 


En annen ny engel siden forrige kalender er
dette englesmykke som jeg fikk i julegave av ei vennine. 


Dette er veken mitt eller en engel, hehe
Men jeg syns det er litt fint. 
Har et tog der som går rundt og rundt


Har ikke funnet frem så mye julepynt enda. 
Og kommer nok ikke til å finne frem alt i år. 
Tviler på at jeg får tid til det. 
I tillegg reiser vi til Jæren i romjula,
så vi blir ikke hjemme å får gledet oss over det 
i løpet av de rolige romjulsdagene. 
Bare i dagene før, og selvsagt på julaften. 
I fjor var jeg helt sikker på at i år var det min 
tur til å jobbe på julaften. 
Men det ser ut for at jeg ikke skal det likevel. 
Koselig å feire jul hjemme.

Ønsker dere alle 
ei velsignet 
god adventstid :)

1 kommentar:

  1. Så flott den julekrybba fra De fem høns var, og så vakkert englesmykke. Den togfiguren var jo veldig koselig den også , selv om det ikke var noen engel eller krybbe :)

    SvarSlett