21. des. 2014

21.des.

Vet at jeg ahr vist bilde 
av denne krybba flere ganger før. 
Er veldig glad i denne. 


Fikk selve stallen i julegave av min bror et år. 
Han har laget den selv. 
Figurene kjøpte ejg for mange år siden. 
De er i plast, så ungene kan leke med de 
uten fare for at de blir ødelagt.


 Dette er ei krybbe med plass til 
telys bak. 
Så det er en lyshusstall. 
Fant den på et loppemarked her i høst. 
Begge disse krybbene hadde jeg med meg
da vi sang julen inn i menigheten.
Har så pass mange at det er greit å 
bruke de som pynt andre steder også. 
Kanskje ejg lager ei utstilling av de et år? 
Vi får se hva jeg kan få til.
 
 

 Nederst på høyre side finner du 
dagens bibelord fra bibel.no 

Gled dere i Herren alltid! Igjen vil jeg si: Gled dere!
La alle mennesker få merke at dere er vennlige. Herren er nær!
Vær ikke bekymret for noe! Men la alt som ligger dere på hjertet, 
komme fram for Gud i bønn og påkallelse med takk!
Og Guds fred, som overgår all forstand, 
skal bevare deres hjerter og tanker i Kristus Jesus.   
Fil 4,4-7

Ha en flott 4.søndag i advent 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar