16. des. 2014

16.des.

Her går dagene unna. 
Og det gjør de vel hos de fleste andre også. 
Men her sitter en engle som tar livet helt med ro. 


To-tre engler står i stram 
giv-akt i vindusposten. 
Det er noen som har kommentart at vi har snø
Tja. Vet ikke om jeg kan kalle det snø. 
Men det kom snø for ca 14 dager siden. 
Så ble det veldig mildt, før det frøs på igjen. 
Derfor er det bare ei hard skorpe 
med et lite nytt snødryss på.
Men hvitt er det jo for så vidt. 



 Se, jomfruen skal bli med barn og føde en sønn,
  og de skal gi ham navnet Immanuel
    – det betyr: Gud med oss.
Matt.1.23.

Ha en 
riktig god tirsdag :)

2 kommentarer:

  1. Hadde jeg kommet inn til deg tror jeg at jeg kunne gått å kikket i timesvis, så mye flott!

    Her er begge guttene hjemme, men heldigvis har bare den omgangssyken.
    God tirsdag til deg!

    SvarSlett
  2. Du har jo så mye fine engler og krybber.
    Det hadde vært gøy å hatt antallet på det du har :)
    Tro ikke det er småtteri hihihihi.Jeg er betatt av Engler.
    God tirsdag til deg.

    SvarSlett