23. des. 2012

Lille julaften


er det faktisk blitt. 
Ikke mange timene til
julen ringes inn. 

Vet snart ikke hvilke engler jeg har vist dere 
Her er det noen glass og sølvengler.
Men det var et litt dårlig bilde. 
har for lite tid hjemme på dagtid og i sollys 
til at det blir brukbare bilder for tida. 
Men men. Er vel ikke bare jeg som sliter med det. 
Og siden blitsen på kamera har sviktet, 
må jeg ta bilder uten blits.


Her er de to øverste hyllene 
med engleutstillingen min.
Kommer to hyller til i morgen.
Ei vennine som var innom lurte 
på om jeg drev butikk.
Men disse er ikke til salgs. 
Disse er stort sett gaver.


 




Kos dere som best dere 
kan denne lillejulaften :)






2 kommentarer:

  1. Like vakre er englene dine uansett om du har vist dem før eller ikke. Og vi som titter innom husker nok ikke helt heller om vi har sett dem før!

    SvarSlett
  2. Her har du samlet englene dine.
    De er så fine og takk for at du deler.
    Koselig er det ihvertfall for oss som
    elsker ENGLER i fleng som også jeg gjør.
    Vil ønske deg en riktig GOD JUL,
    kos deg i lag med dine.
    Juleklem fra Ella

    SvarSlett